Hakikatin Peşinde Son Yolcu

Çarşamba, Temmuz 05, 2017

HAKİKATİN PEŞİNDE SON YOLCU KONUSU
Bir yazarın hayatı ve hikayeleriyle dolu bu kitap. Zamanının az kaldığını öğrenen yazar, son hikayesini yazabilme arzusuyla bir yolculuğa çıkıyor. Geri dönüşünün olmadığını bildiği bu yolculukta, bir trenin içinde, kilitli kapıları hikayeleriyle açmaya çalışıyor. Bazen kendi geçmişini, bazen hayatına giren kişileri sorguluyor yolculuğunda. Her kapının ardında farklı hayatlar, farklı hikayelerle amacına  ve makiniste ulaşmaya çalışıyor.

BENİM YORUMUM
Gerçek dünyayı ve bambaşka bir dünyayı aynı anda yaşıyormuş gibi hissettim ben bu kitabı okurken. Her okuyan kendisinden bir şeyler bulur diye düşünüyorum. Yazarın samimi ve akıcı dili de kendini okutturuyor zaten. Hayal gücüne de hayran kalmamak mümkün değil. Özellikle kitabın baş kahramanı yazar tarafından anlatılan hikayeleri çok sevdim. Bölüm başlıkları da inanılmaz merak uyandırdı bende. İlginç, farklı ve güzel bir kitap okudum.

Bu kitap bana Haluk Şahin tarafından hediye edilmişti. Elime alır almaz okuyup, bitirsem de Kitap Güneşim de yazamamıştım. Bende Kitap Güneşim Instagram hesabında yazdığım şekliyle kısaca paylaşmak istedim. Bu aralar yeni yazarlardan sık sık okuyorum. Buda öyle bir kitap oldu. Güzel de oldu. 😉

Bunlarda İlginizi Çekebilir

16 yorum

  1. Yorumunuzdan yola çıkınca güzel ve akıcı bir kitap karşıma çıkıyor. Okumak isterim.Emeğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Farklı bir tarzı var gerçekten :)

      Sil
  2. İlgi çekici bir kitap. Kapağı da merak uyandırıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim. Kapağı benimde dikkatimi çekmişti ilk elime aldığımda :)

      Sil
  3. Arada yeni yazarlar okumalı... Ben bildiğim yazarları daha çok okuyorum. Zincirleri kırmalıyım. Kaleminize sağlık... Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin gibi düşünüyorum :)Arada okumak lazım. Sevgiler.. :)

      Sil
  4. hiç duymamıştım ama konusu ilginçmiş :)

    YanıtlaSil
  5. hediye kitap okumak hele de sevildiyse çok zevkli , keyifli okumalar olsun

    YanıtlaSil
  6. yeni duydum ve merak ettim :)
    keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Bir kitap için bloggerlarla bir çalışma yapılmak isteniyor. Kitabı bloggerlara göndermek ve yorumlarını sayfalarında yazmalarını istiyorlar. Böyle çalışmalara sıcak bakıyor musun? Cevabına göre sitenin adını ileteceğim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Kitabı hiç duymamışım ama konusu ilginç :))

    YanıtlaSil

Facebook

Subscribe