Kitapevi Oteli - Bende Orada Olmak istiyorum.

Cuma, Ekim 28, 2016

Haberim yokmuş ancak hayalim bir süre önce gerçekleşmiş bile. Gerçi çok uzaklarda gerçekleşmiş ama belki bir gün gitme fırsatı bulabilirim. Yada belki biri çıkar bizim ülkemizde de böyle bir şey yapmaya kalkar. Bizde gideriz.

Bir süredir ülkemiz de kitap kafeler dikkat çekmeye başlıyor. Neredeyse bir çok şehir de açılıyor. Dolup taşmıyor veya önünde sıralar da oluşmuyor ama ilgi iyi gibi gözüküyor. Kitabınızı alıyorsunuz ve kahvenizi yudumlamaya başlıyorsunuz. Müziği de unutmamak lazım. Böyle yerler açmaya karar veren kişiler de bu konuda az veya çok bir bilgiye sahip olan kişiler oluyor (en azından benim karşıma bu konuda bilgisi olanlar çıktı) ve kitaplar hakkında konuşma fırsatı bulabiliyorsunuz. Bu nedenle böyle yerler daha çok açılsın, ve bizde daha çok gidelim. Kitap severlerin de unutulmadığını arada da olsa görmek güzel.

Japonya da biri çıkmış ve kitapevi temalı otel yapmaya karar vermiş. İşi biraz daha ileri taşımış yani. Otel odalarını kitap raflarının arasına yerleştirmişler. Bu odalar oldukça küçük olsa da inanılmaz rahat gözüküyor. Otelde kalan kişiler kitaplardan hiç uzaklaşmadan zaman geçirme fırsatı buluyor. Kısacası önceliği kitaplar olan ve düzenini kitaplar üzerine kuran bir yer gibi gözüküyor.

Burada çok fazla kitap okuma alışkanlığı olmayan biri bile çok güzel bir iki gün geçirebilir gibi hissettiriyor. Ben ise burada uzun süre geçirebilirim sanırım ve inanılmaz güzel, eğlenceli, unutulmaz olurdu benim için. Böyle yerler bizim buralarda da olsa güzel olurdu.

O zaman bu ortama bir de siz göz atın ve sonrada düşüncelerinizi bizimle paylaşın. Book and Bed Tokyo

Son olarak söylememe gerek yok sanırım ama fotoğraflar bana ait değil. 

Bunlarda İlginizi Çekebilir

19 yorum

  1. Lüks olmasına da gerek yok. Kitap olsun yeter. Ne kadar güzel ya. Hayran kaldım. Japonlar böyle zaten. Okuyor, okuyor ve okuyorlar. Darısı başımıza!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende hayran kaldım gerçekten :) japonlar bu konuda gerçekten çok iyiler :)

      Sil
  2. Güzel ülkemin her güzel şehrine böyle yerleri açmak ve tanıtmak lazım 😊 kapıda ilk biz bekleriz heralde açılışta 😂❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke her yerde açılsa keşke :) Çok güzel değil mi ama :) Açıldığı gibi oradayım bende :)

      Sil
  3. Ah be gerçekten "Millet neler yapıyor!" Ben daha iki tane kitap bağışlayan insan bulmakta zorlanıyorum. Sonumuz güzel olur inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım buralarda da göre bilirim böyle yerler :) Gerçekten çok güzel olur.

      Sil
  4. Ankara da gördüm ben kitap kafe ama girme fırsatım olmadı. Güzel şeyler de olsun artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel şeylerde oluyor :) Kitap kafeler bu aralar ilgi görüyor gerçekten.

      Sil
  5. Çok güzel olmuş.Yakında olsa gidebilirdik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel :) Bende aynı düşüncedeyim kesinlikle giderdim :)

      Sil
  6. Keşke gidebilsek ancak ben kendi açımdan bakınca fazla imkansız gözüküyor :) Bu nedenle böyle yerlerin burada açılmasını beklemeliyim sanırım :)

    YanıtlaSil
  7. Harika bir yer. Kitaplarin arasinda yasayabilirim hic itirazim olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir yerde yaşamayı bende çok isterim :) Kim istemez ki :)

      Sil
  8. Süpermiş! ama insan o otelden çıkıp da şehri gezmeye çok vakit ayırabilir mi bilemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ayrı bir dünya gibi gözüküyor ve insan gerçekten çıkmaz istemez :)

      Sil

Facebook

Subscribe