İlk Sayısıyla Mağara Dergisi ve Kafka Okur

Cuma, Ekim 14, 2016

Çok yeni bir dergi mağara, ilk sayısı bu ay yayınlandı. Benim dikkatimi ise Kafka Okur dergisinin 13'üncü sayısını alırken dikkatimi çekti. Onu da aldım hemen. 

Mağara bir mizah dergisi havasında ancak edebiyat dergisi olabilecek nitelikte. Bu nedenle bir çok dergiye göre farkını ortaya koyuyor. Edebiyatın eksik olmadığı gibi gülümsemeler hatta kahkahalar da eksik değil. Üstelik küfür ve cinsellikten de uzak olması benim elime alır almaz dikkatimi çekti.

Mağara dergisinin kısa süre içerisinde dikkatleri üzerine çeken bir dergi olacağını düşünüyorum.  İlk sayısı bu ay çıkan çok yeni bir dergi ancak kısa sürede sevilen dergilerden biri haline gelecek. 
Kafka Okur son sayısında Küçük Prens'e yer vermişti. Bir süredir aklımda olmasına rağmen sonunda alma fırsatı bulabildim. Üstelik aklımda dahi olmadığı bir anda çıktı karşıma. Küçük Prens'i sık sık okuma ihtiyacı duyan biri olarak bu sayı okumam gereken bir Kafka Okurdu.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

17 yorum

  1. Merak ettim Mağara dergisini :) yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bir çok dergi var daha keşfettiğim ama bulamadığım. Plüton Dergi, Ayı Dergi gibi... Mağara dergisini takip ettiğim diğer dergilerin bu ay ki sayılarını alırken kontrol edeceğim. Varsa alacağım. :) Teşekkürler bilgi için. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bazen öyle kararsız kalıyorum ki hangisini alsam ne yapsam :) Dediğin gibi bazen de bulamıyorsun. :) Yorum için teşekkürler.

      Sil
  3. Kafka yı çok severek okuyorum.Umarım yeni dergide en az onun kadar başarılı olur.İyi okumalar dilerim<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler :) Umarım başarılı olur :)

      Sil
  4. yine dergi okuyamama hallerimden dert yanmayayım ben , :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu zaman bende okuyamıyorum dergi doğrusu :(

      Sil
  5. mağara. okumadım. okuycam savoool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sayısın olmasına rağmen benim sevdiğim dergilerden biri oldu :) Umarım sende beğenirsin :)

      Sil
  6. mağarayı hiç duymamıştım, rastlamamıştım da, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sayısı olduğu içi sanırım :) ama zamanla tanınan dergilerden biri olacak gibi geliyor:)

      Sil

Facebook

Subscribe