Bir Gün Beni Ağlayacaksın - Kitap Yorumu

Perşembe, Aralık 31, 2015




Okuyan us yayınları tarafından yayınlanan  Bir Gün Beni Ağlayacaksın adlı kitabın çok güzel bir hikayesi var aslında ilk önce bu hikayeyi sonrada mektuba yer vermek istiyorum.
Okuyan us yayın evine kime gönderildiği belli olmayan bir paketle başlıyor bu hikaye. Paketi açtıklarında ise içinde bir mektup ile el yazısı ile yazılmış bir defter çıkıyor.





Mektup da söyle yazıyor,





Bu mektup üzerine Okuyan us yayınevi tek bir harfine dokunmadan, her sayfasını tarayarak bu defteri basıyor. Bir çok okur tarafından da ilgi görüyor. Ama benim asıl merak ettiğim bu kitap asıl ulaşması gereken kişiye ulaştımı..

Bir önceki kitap yorumum olan Yarım Kalan - Ertürk Akşun yorumuma buradan ulaşabilirsiniz.


Bunlarda İlginizi Çekebilir

14 yorum

  1. vay be çok ilginç böyle bir şeyi olduğunu bilmiyordum. bu hikaye doğruysa ve sadece bir pazarlama stratejisi değilse helal olsun okuyan us'a! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapmı demeli günlük mü bilmiyorum ama içten duygulara yer verilmiş. Bana pek pazarlama stratejisi gibi gelmedi :)

      Sil
  2. İlginç... :)

    Ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün yazılarını kaçırmadan okuyorum. Yorum yapamıyorum kitabını hala okuyamadığım için:( Bir an önce okumalıyım:)

      Sil
  3. çok ilginç bunu da sevdiiim :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçek hikayeden alıntıları seviyorum. Yaşanmışlık hissini daha çok buluyorum

    YanıtlaSil
  5. Gerçek hikayeden alıntıları seviyorum. Yaşanmışlık hissini daha çok buluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle çıkış hikayesi beni çok etkilemişti :)

      Sil
  6. Ben bu kitabı hiç bilmiyorum. Ilginc bir amacı varmış. Sayende yeni bir kitap öğrendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okursun ve beğenirsin :) zaten bir iki saat de bitirilebilecek bir kitap.

      Sil
  7. Bu kitabı daha yeni farkettim.Gerçekten de yazılış amacı ve içindeki sözler çok güzel.Bir an önce bu kitabı okumak istiyorum.Kitabın sayfalarının da farklı olması ilgimi çekti :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap bu günlüğü yazan kişinin el yazsısı. Yani günlük çoğaltılmış diyebiliriz. Yazım hataları bile değiştirilmemiş. Hiç bir şey eklenmemiş veya çıkartılmamış. Çok hoş bence. Sevgiler :)

      Sil

Facebook

Subscribe